חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכון דיאליזה מוריה הכרמל

טיפולי הדיאליזה נועדו לאפשר את ביצוע עבודת הכליות בקרב אנשים שהכליות שלהם כבר אינו עובדות בצורה יעילה כבעבר. למעשה, הדיאליזה מחליפה את הכליות בתהליך סינון הדם. חשוב שתדעו כי במקום בו תבחרו לבצע את הדיאליזה קיימת חשיבות רבה בהצלחת התהליך ובחווייה שתעברו, לטובה ולרעה.
תוכן עניינים

מה צריך לוודא כאשר ניגשים למכון דיאליזה?

מדובר בפרוצדורה הנמשכת זמן רב ואינה נעימה במיוחד עבור המטופלים. לכן, במכון שתבחרו, מלבד בדיקה ובחינת הצוות הפועל ומקצועיותם, מומלץ לבדוק כי המכון פועל עם מכשירים חדשים ומקצועיים וכי לאנשי הצוות יש הסמכה רלוונטית ומתאימה לביצוע התהליך.

משום שהפרוצדורה אורכת זמן, מומלץ לוודא שיש מקום נעים בו ניתן להעביר את משך הטיפול. כמו כן, וודאו שקיימת פרטיות עבור המטופל. לעיתים ניתן להוסיף טלוויזיה, מחשב, טאבלט או על דבר אחר שיאפשר למטופל להעביר את הזמן בצורה הנעימה ביותר עד כמה שניתן לאור הפרוצדורה.

מהו מכון דיאליזה?

מדובר במכון רפואי. לכן, חשוב לוודא כי המכון פועל בהתאם להנחיות ופיקוח משרד הבריאות, וכי קיימת בקרה על פעילות המכון. כמו כן, הטיפול כלול בסל של משרד הבריאות. במידה ובחרתם במכון פרטי, עליכם לוודא כי המקום מקבל מכל קופות החולים (או לפחות מקופת החולים בה אתם נמצאים) – בין אם פרטי או דרך הקופה, הקפידו לבחור מכון דיאליזה איכותי ומומלץ.

רווחת המלווים במכון דיאליזה

משום שהפרוצדורה אורכת זמן עבור המטופלים ואף מעייפת אותם, מרביתם יגיעו עם מלווה מטעמם. לכן, חשוב לדאוג שהמכון מאפשר שהייה נוחה גם עבור המלווים. למשל, מזנון עם אוכל טרי, מכונות שתייה / מכונות חטיפים, אזורי המתנה מאובזרים וכסאות נוחים לשבת עליהם. בחלק מהמקרים אפילו WIFI. 

כמו כן, מומלץ לוודא כי ההגעה למקום מסודרת ומונגשת, כך שלא יהיו עיכובים מיותרים בזמן חיפוש חנייה. בידקו מראש האם קיימת חנייה מוסדרת מטעם המכון ודרכי הגעה נוחים בתחבורה ציבורית.

תזונה למטופלי הדיאליזה

כשעוברים תהליך דיאליזה, רצוי ואף מומלץ לשלב תזונה ייחודית למען הצלחה בתהליך. לכן, חשוב לבדוק שבמכון אליו תגיעו קיימים אנשי מקצוע מעולם התזונה שיסייעו לכם בהתאמת התזונה ביחס לתהליך אותו הנכם עוברים. החשיבות לכף משמעותית ולכן מומלץ לדאוג מראש לכל המעטפת.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן