חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש דבר כזה – עיסוי נשים בהריון

תוכן עניינים

בהריון? מזל טוב! וודאי כבר הספקת לחוש בכל התסמינים של ההליך המרגש ולעיתים לא פשוט. הגוף משתנה ואיתו גם תופעות לוואי המשפיעות על חוזק השרירים. אם את גם סובלת מהתופעה ומעוניינת לשמוע כיצד ניתן לטפל בה, המשיכי לקרוא!

למה צריך עיסוי לנשים בהריון?

בתקופת ההריון האישה חווה שינויים רבים בגופה. הגוף משתנה בכך שהוא למעשה חווה התרחבות של האגן, כמו גם עלייה במשקל ואף הכבדה על הגב התחתון והצוואר. כל אלו הם למעשה תופעות נפוצות בהריון אשר דורשות טיפול והתייחסות על מנת להקל על ההליך המרגש הזה ככל הניתן ולאפשר לו לעבור כמה שיותר בקלות.

מה זה בעצם עיסוי לנשים בהריון?

עיסוי לנשים בהריון מתמקד בעיקר בשחרור השרירים באיזורים שנחשבים לכאלו שכואבים יותר עבור האישה ההריונית. עיסוי זה מתמקד בעיקר באיזורים כמו האגן, הגב התחתון והצוואר. העיסוי עובד על הרגעה של מערכת העצבים ואיזונה על מנת להקל על הכאב ולהעניק תחושת נוחות מירבית.

יש לזכור כי העיסוי מקל לא רק האישה אלא גם על העובר משום שהרגעת מערכת העצבים בגוף האם משפיעה גם על העובר משום שהוא חווה את ההשפעות החיוביות של הטיפול.

לסיכום,

 אם את בהריון ורוצה להקל על גופך מפני הכאבים באיזור האגן, הגב התחתון והצוואר כדאי שתפני למעסה מוסמך בתחום. עיסוי מיוחד יביא להקלה בכאבים ויבטיח לך לעבור את תקופת ההיריון בקלות.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן