חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עדשות מגע מולטיפוקל – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

עדשות מגע הן פתרון מעולה למי שמרכיב משקפיים ומעוניין להסירם מדי פעם. בין אם מדובר בעדשות מגע חודשיות או יומיות, הן מאפשרות גמישות נהדרת בכל מובן ודורשות תחזוקה מינימלית. אך מה לגבי אותם אנשים המבקשים את הגמישות אך נזקקים להרכבת משקפיים שונים כאשר מדובר בקריאת ספר, נהיגה או במהלך לימודים כשמסתכלים על הלוח? עדשות מגע מולטיפוקל עשויות להיות התשובה. 

מולטיפו-מה?

אם יצא לכם להיתקל במושג מולטיפוקל עד עכשיו רק בפרסומות של חנויות האופטיקה השונות ולא הבנתם – אנחנו כאן כדי להסביר את זה אחת ולתמיד. עדשות מולטיפוקל מאפשרות לכל אדם הזקוק למשקפיים ליהנות מטווח ראיה רחב במיוחד, בכל רגע נתון. אם התרגלנו לחשוב על משקפיים עם עדשות שמאפשרים לנו לקרוא מקרוב, וכשאנחנו נכנסים לרכב וזקוקים לראייה למרחק אנחנו מחליפים לזוג אחר – עדשות מולטיפוקל מאפשרות לנו לעשות זאת בעדשה אחת. לראות מקרוב, לראות למרחקים ואף לטווח הביניים. כל זאת ללא עיוותים בצדדים, ללא צורך להחליף זוג משקפיים או עדשות לאורך היום. כל הפתרונות במקום אחד. 

אז מה זה אומר עדשות מגע מולטיפוקל?

בדיוק כמו עדשות מגע יומיות או חודשיות שאנו עושים בהן שימוש כדי שנוכל להסיר את המשקפיים מדי פעם, עדשות מגע מולטיפוקל מאפשרות לכל אדם המרכיב משקפיים, בכל מספר – ליהנות מכלל היתרונות שבעדשות המגע הרגילות. כך, ניתן להסיר לחלוטין את התלות במשקפיים. 

מדוע הדרישה לעדשות מגע עלה כל כך?

בשנתיים האחרונות התמודדנו עם מגפת הקורונה והצורך בחבישת מסכות אף ופה. כך, ברגע אחד מרכיבי המשקפיים נאלצו להתמודד עם מספר אתגרים שהשפיעו באופן משמעותי על איכות חייהם – הצטברות אדים על המשקפיים, תזוזה בלתי פוסקת שלהם וחוסר התאמה כללי לחבישת המסכה. מרכיבי עדשות מולטיפוקל בכלל לא הרגישו את הקשיים שמרכיבי המשקפיים חוו. כמו כן, הצורך בראייה מקרוב בכל הקשור לפגישות זום בעבודה או בלימודים, בהתנהלות מול אנשים אחרים ביציאה מהבית, בנהיגה, בתחבורה הציבורית ולמעשה – בכל מקום בו נכחו. עדשות מגע מולטיפוקל היו לא פחות מהפתרון המושלם שאיפשר להם לנהל את שגרת חייהם ללא הפרעות, בכל מקום ומול כל אדם. 

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן