חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולקציית ביגוד לגברים – כל מה שאתה צריך לעונה הקרובה!

תוכן עניינים

אחרי עוד קיץ חם ומתיש, הנה שוב מגיעה העונה הקרירה. יחד עם הירידה בטמפרטורות והגשם הראשון, מגיעה גם הזדמנות לאמץ מראה אלגנטי יותר, להתעטף בשכבות ולבנות את הלוק לחורף הקרוב. חורף 2022 הביאו איתו לא מעט פריטים חדשניים לעבוד איתם וטרנדים חדשים שיאפשרו לך לאמץ הצהרות סטיילינג ייחודיות. בין אם חיפשת רק נעליים לגברים או עדכון כולל של המלתחה – אלו כמה מהמאפיינים שנפגוש בקולקציות החורף לגברים בשנה הקרובה.  

ג'ינס – ג'ינס בכל מקום!

הג'ינס שולט בקולקציות החורף, וממש לא רק בגזרת המכנסיים. בחורף הקרוב, הג'ינס ממתין לנו בקולקציות הנשים והגברים כאחד בחולצות אוברסייז, בג'קטים ואפילו בכובעים. אם חשבת שחליפות ג'ינס מלאות נשארו הרחק בשנות ה-80, כדאי לדעת שהשנה הן עושות קאמבק ובגדול.

העניבות הקלאסיות פולשות לעולם הקז'ואל

עניבות מעולם לא בהכרח יצאו מהאופנה, אבל בהחלט היה שם איזה רגע שהן התחילו לאבד את הקסם שלהן. בשנים האחרונות, חליפה ללא עניבה כיכבה בתור הלוק המגניב באירועים. עכשיו, העניבה חוזרת וממש לא רק לאירועים מיוחדים. מעצבים מובילים משלבים היום בקולקציות עניבות גם עם ג'ינס וג'קט ומעודדים גם את אלו מאיתנו שלא השתחררו מהלבוש היום-יומי גם במשרד, להכניס את העניבה אל השגרה.

המשבצות חזרו 

אופנת הגראנג' של הניינטיז מקבלת פרשנות מחודשת בחורף הקרוב ומככבות בפריטי בגדים לגברים. אם עד עכשיו ראינו את המשבצות בעיקר בחצאיות, עכשיו החולצות המשובצות חוזרות למדפים ונוכל למצוא את הדוגמא הקלאסית הזו גם בסוודרים ומעילים. אם כבר שנים שהתעוררו בך געגועים ללוק הזה, שבעבר היה הדומיננטי ביותר בקרב גברים, אנחנו מקווים שהחדשות האלו משמחות אותך.

גופיות אופנתיות ליומיום

גופיות אפנתיות הן הדבר החם ביותר במסלול הדוגמנות של המותגים המובילים היום. גם אלו מאיתנו שלא מתלהבים מהרעיון להציג לראווה את החזה בכל פעם שהם יוצאים מהבית, יוכלו לשלב אותו עם שכבות, או מתחת לג'קט כדי להעניק מגע של עומק וגוונים נוספים לאאוטפיט, ללא האפקט החושפני של הפריט הזה. 

עכשיו, כל מה שנשאר לעשות הוא רק לחפש את הפריטים שהכי מדברים אליך ולעדכן את המלתחה לקראת העונה הקרה.

אם תרצו לחדש את ארוך הבגדים שלכם, אנחנו ממליצים מאוד לבדוק באתר של Threesixtyfive by Mashbir וליהנות ממחירי מבצע!

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן