חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת הפאנג'ויה: מצעד בגדי הים הסקסיים

תוכן עניינים

עוד מעט תהיי בדרך לפאנג'ויה ותוכלי לשכוח מכל המבחנים, ההגשות והלחצים. רק את, האלכוהול, בגד הים האהוב עלייך והבריכה של המלון.
רגע לפני שתמצאי את עצמך בהתלבטות על הדברים החשובים, כמו בחירה בג'ין, טוניק או בריזר אבטיח, את צריכה להתלבט על הדברים החשובים ביותר, וכן, אנחנו מתכוונים לבגדי הים שתבחרי לקחת איתך לאירוע.
יצאנו לחנויות המותגים השוות ביותר כדי למצוא את בגדי הים הסקסיים שאת חייבת להכניס למזוודה שלך. את מוכנה? והרי הרשימה:

  1. בגדי ים שלמים מחטבים 

כל אחת צריכה שיהיה לה לפחות בגד ים מחטב אחד בארון מ-2 סיבות:

  • בגד ים שלם זה נוח – בגד ים שלם זו הבחירה הנוחה ביותר עבור כל אישה ואין צורך לפרט על כך יותר מידי.
  • "הדודה" יכולה להפתיע -לכי תדעי, הדודה יכולה להגיע לביקור דווקא בפאנג'ויה. בשלב הזה של החודש כל אחת צריכה להרגיש אסופה כי באופן טבעי, הבטן מתנפחת וצריך בגדי ים מחטבים למצב שכזה. שימי לב שאת לא מגזימה בבחירת המידה. את לא צריכה לחפש עכשיו בגדי ים במידות גדולות, מספיק שתקני בגד ים שלם ומחטב במידה שלך. 
  1. בגד ים ביקיני 

את חייבת שיהיה לך בגד ים ביקיני אחד במזוודה.  עבדת קשה כל החורף, התמדת במכון, שמרת על המשקל ועכשיו הגיע הזמן ליהנות מהתוצאות.
חשוב שתשימי לב שאת קונה בגד ים שמתאים למידות שלך, ביקיני שצמוד מידי לגוף עלול שלא להחמיא לך. גם אם מצאת בגד ים מהמם אבל הוא נמצא במלתחה שבה יש בגדי ים לנערות, עדיף שתוותרי ותחפשי בגד ים שמתאים למידות שלך. זוהי הבחירה הפחות נוחה אבל הסקסית ביותר.

  1. בגד ים עם תחתון מחטב

אם את מרגישה צורך לאסוף את אזור המותניים, בחירה של בגדי ים מחטבים היא המתאימה ביותר עבורך. יכול להיות שאת בוהה כרגע במסך בהלם, פשוט כי את תוהה איך בגדי ים מחטבים נכנסו לרשימה.
אנחנו כאן כדי להגיד לך שיש בגדי ים שהם גם מחטבים וגם סקסיים, פשוט צריך למצוא אותם.
אם את בוחרת בחלק עליון חושפני במיוחד, או בשילוב צבעים נועז, את יכולה להפציץ בשילוב סקסי במיוחד שיאפשר לך להרגיש בנוח עם הגוף שלך וגם להיות סקסית בטירוף.

רגע לפני שנסיים את מצעד בגדי הים הסקסיים שלנו, אנחנו רוצים להציע לך לקפל במזוודה את 3 הסוגים של בגדי הים האלה. אם תיקחי במזוודה סט של בגדי ים מחטבים וסט של בגד ים ביקיני, את תוכלי להיות בטוחה שיש לך בגדי ים שמתאימים לכל תרחיש אפשרי.
אם את רוצה להיות חברה טובה, תשלחי את המצעד שלנו לחברות שלך, כדי שגם הן יוכלו להיערך בהתאם.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן