חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חמשת משקפי השמש הטרנדים לשנת 2022

תוכן עניינים

הקיץ כבר כאן! מתלבטים באילו משקפי שמש לבחור? הגעתם למקום הנכון! בואו לשמוע על חמשת הטרנדים החמים ביותר לקיץ בתחום משקפי השמש.

משקפי שמש חתוליים

משקפי שמש אלו מאופיינים במסגרת שפינותיה משוכות לצדדים ומתארכות באיזור האוזניים. מדובר בטרנד חם שנכח לא מעט לאורך ההיסטוריה ומתאפיין בעיקר בנשיות יחד עם מראה אלגנטי ומעניין.

משקפי שמש עם מסגרת פלסטיק

רוב משקפיי השמש מוכרים יותר על ידי מסגרות מתכת דקות המעטרות את העדשות. אולם, כיום הצטרף לעולם המסגרות טרנד חדש והוא מסגרות מפלסטיק. כך ניתן לקבל מראה בולט ושובב שמבליט את משקפי השמש באופן בוהק במיוחד.

משקפי שמש ללא מסגרת

עבור מי שמחפש קו עדין יותר של משקפי שמש, מומלץ לבחון את הסגנון נטול המסגרת. זהו טרנד מעולה למי שלא רוצה משקפי שמש עם נוכחות חזקה מידי ומעדיף להשתמש בהן באופן יומיומי ופשוט.

משקפי שמש ענקיות

אם אתם מחפשים משקפי שמש עם תעוזה ונוכחות – כדאי לכם לרכוש משקפיים גדולות במיוחד. מדובר בטרנד שמצטרף לטרנד הבגדים הגדולים והמאסיביים שבולטים לעין באופן חד. מדובר בסגנון דומיננטי מאוד ולכן הוא מיועד רק לחובבי הז'אנר שאוהבים לבלוט.

משקפי שמש מנומרים

מדובר במשקפיים בעלות הדפס מנומר אשר משתלבות עם המלתחה היומיומית של חובבי הסגנון. הסגנון המנומר כבש מזמן את עולם האופנה ולגמרי נראה שהוא כאן כדי להישאר.

לסיכום,

אם אתם מחפשים משקפי שמש לקיץ הקרוב, כדאי שתהיו מעודכנים בטרנדים החמים ביותר של הקיץ.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן