חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת ניקיון בחיפה

תוכן עניינים

התפתחותה של העיר חיפה מביאה עמה עלייה במספר מקומות התעסוקה בעיר. ביחד איתה יש גל עלייה בביקוש לחברות ניקיון, על מנת שישמרו על רמת הניקיון במקומות העבודה החדשים וכן גם בבתים.

חברת ניקיון – לאילו דברים לשים לב?

בעניין זה, אין הבדל בין אזורים גיאוגרפיים. חשוב לבדוק בטרם בחירת חברת הניקיון, שיש לה ולעובדיה את הכלים והידע המתאימים ביותר לניקוי המשרד ו/או הדירה, או כל מקום אחר שלשם כך תבחרו להעסיק חברת ניקיון. מגפת הקורונה לימדה שיש לשים דגש גדול על היגיינה כללית, אישית ורמת ניקיון בכל הרמות. לכן, כדאי לבחור בחברת ניקיון מקצועית שיודעת לנקות ולחטא את המשטחים הרבים שיש במקום העבודה או בבתים, כל שלעובדים תהיה סביבת עבודה נקייה וסטרילית.

כך למשל, אם יש אצלכם במשרד שטיחים רבים, חשוב לוודא שלחברת הניקיון יש את הציוד וחומרי הניקיון המתאימים כדי גם לנקות את השטיחים וגם כדי לחטא אותם מכל מיני חיידקים שיכולים להתפתח עליו. בנוסף, ככל שהביקורת על החברה תהיה יותר חיובית, בייחוד כאשר זה מגיע מאנשים בעלי קירבה אליכם, הרי שהבחירה שלכם בחברת ניקיון תהיה קלה יותר.

מי הם העובדים בחברת הניקיון?

עובדי הניקיון נכנסים ראשונים למשרד ויוצאים ממנו אחרונים. לכן, חשוב מאוד לוודא כי חברת הניקיון מעסיקה עובדים אמינים ומרוצים ממקום עבודתם. עובדים ממורמרים שאינם מרוצים ממקום העבודה, או שמא הם לא אמינים, עשויים לבצע פעולות שיפגעו בשמה הטוב של חברת הניקיון בה הם עובדים, כמו למשל העברת מידע רגיש של עסק מסויים לחברה מתחרה.

כ"כ הרבה חברות ניקיון – איך לבחור ביניהן?

אמנם, המבחר גדול, אך על מנת לבחור את חברת הניקיון שלכם, יש לשקלל את כלל הגורמים המוזכרים לעיל. ניתן (ואף רצוי) לבחור בהתאם לאזור גיאוגרפי, כך למשל מספר משרדים פונים ביחד לחברת ניקיון. או למשל לראות מי מהחברות נותנות יותר שירותים, כך שהיא לא צריכה להיעזר בספקים צד ג' לשם משימות ספציפיות.

למשל, חברת ניקיון בחיפה מחזיקה בנוסף לשירותי הניקיון שלה גם שירותי שמירה, כדי לשמור על צוות העובדים של המשרד וגם על צוות הניקיון שנמצא שם בשעות מוקדמות או מאוחרות שאין שם הרבה אנשים וכך מגנים על הנכסים של המשרד. 

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן