חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוברים לבית חדש? אלה הם האביזרים שכל מטבח צריך

תוכן עניינים

חידוש אביזרים למטבח

על דבר אחד אין מחלוקת, בעת מעבר דירה יש הרבה כאב ראש והרבה בלגן. אנו עושים סדר בחפצים שלנו והרבה דברים עלולים להישבר ואף להיעלם. כמובן שזה עוד יותר גרוע כאשר מדובר באביזרים למטבח שלנו, אחרת, איך נאכל בבית החדש? כחלק מאווירת החידוש נרצה אביזרים חדשים בהתאם למטבח שייתנו לנו הרגשה נעימה.  

סוגי האביזרים למטבח

בין הכלים שניתן לחדש במעבר דירה יש כמובן כוסות, צלחות, סכו"ם וקערות. אך גם דברים נוספים, כגון: סכינים מיוחדים ללחם או בשר, קרשי חיתוך, קומקומים, כפות הגשה לסלטים / פסטות / גלידה, מטחנות מזון, מסננות פסטה, תבניות אפייה לתנור, מריות וקופסאות אחסון. כל אלו יוכלו להביא לכך שבבית החדש נרגיש בנוח ונוכל להכין לעצמנו ולאורחים שלנו כל מה שנרצה בנוחות, קלות ופשטות.

טווחי המחירים שנרצה לאביזרים במטבח

על כל אחד מהאביזרים שציינו קודם אין צורך לשלם מעל 500 ₪ גם אם מדובר במוצר הכי יקר מביניהם. היתרון הוא שהיום ניתן להתחדש באביזרים למטבח בלי לקרוע את הכיס. הרבה מהם ניתן למצוא החל מעשרות שקלים בודדים, וכן ערכות או מכשירים רציניים עשויים להגיע למאות שקלים, תלוי כמובן בסוג הדגם והיצרן. 

סוגי החומרים מהם רצוי שיהיו עשויים אביזרים במטבח

על אף שהפן הכלכלי חשוב מאוד לרובנו, רצוי לשים לב לאיכות החומרים של האביזרים שנרצה לקנות, ולא להתפשר במחיר בשביל משהו שאנו עלולים לשלם עליו מחיר בריאותי בהמשך. אביזרים למטבח שעשויים ברובם ממתכת, יש לשים לב ולשאוף לרכוש אותם אם עשויים מנירוסטה, אשר נחשב חומר בריא שלא הופך לחלודה ולא מפריש חומרים רעילים ככל שהטמפרטורה עולה בבישול או אפייה. 

כמו כן, בכלים שעשויים מעץ, יש לראות שהם אכן עשויים מעץ אמיתי כדי שלא נקבל לאחר מכן קרש חיתוך לירקות שעשוי מחומרים סינטטיים. חשוב להדגיש כי הפן הבריאותי לאו דווקא גורם לאביזרים למטבח להיות יקרים בצורה מוגזמת, וישנם הרבה אביזרים למטבח שגם בריאים וגם נוחים בכיס.

לחצו כאן לקולקצייה מושלמת של אביזרים למטבח שאנחנו אוהבים!!

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן