חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי שטיחים- טיפים איך לא להרוס אותם בעת הניקוי

תוכן עניינים

כאשר מדובר על ניקוי של שטיחים בלי לגרום להם שום נזק, אפשר לומר שבהחלט יש כמה טיפים שהם מאוד חשובים. הטיפ הראשון הוא הוא הידיעה, הידיעה שמוטב שלא לשפשף בכלל את הכתמים. כמה שאתם תנסו לשפשף את הכתמים בשביל להוריד אותם, ככה אתם רק תחמירו את כל המצב. במקום שהכתם שלכם ייעלם, אתם תמצאו את עצמכם מרחיבים אותו. ההמלצה היא פשוטה מאוד, לא לשפשף. תבצעו פעולות שהן שונות בשביל להסיר את הכתמים בלי שפשוף. ככה תוכלו להוריד את כל הכתמים שהפכו להיות חלק שהוא בלתי נפרד מהשטיח שלכם.

הסרת השיער של חיות המחמד

הטיפ השני מדבר על חיות המחמד שלכם, נכון שהם חמודים מאוד, אבל הנשירה שאתם צריכים להתמודד איתה בגללם פחות. שטיחים מלקטים המון פרווה של חיות המחמד שלכם וקשה מאוד לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר, בשביל זה מזל שיש את המגב. המגב יכול לאסוף את השערות בצורה יותר טובה בגלל העיצוב שלו. תוודאו שהמגב יבש ותעברו על כל השטיח.

הסרה של כתמים עם מגהץ וסודה לשתייה

הטיפ השלישי מתחיל בשאיבה של האזור המוכתם בשביל להיפטר מפירורים, ככה שאחר כך נשאר לכם לטפל אך ורק בכתם עצמו. אחר כך תשפריצו על הכתם תערובת של מים וחומץ. תתנו לתערובת הזו לפלס את הדרך שלה לתוך השטיח המוכתם. חמש דקות בהחלט אמורות להספיק. אחר כך תניחו מגבת על האזור המוכתם ותניחו מגהץ מחומם. הלחץ והחום גורמים אל העברה של הכתם אל תוך המגבת. הטיפ הרביעי ינקה לכם את כל כתמי השמן, תמרחו בנדיבות סודה לשתייה על האזור שבו נמצא הכתם ותשאירו אותו עד שהסודה תספוג את הכל, לאחר מכן תשאבו והכול יעלם.

חומרי הניקוי

הטיפים האחרונים מדברים על חומרי הניקוי. דבר ראשון תבחרו חומרי ניקוי שהם ברמה הגבוהה ביותר, אבל לפעמים קשה מאוד לעשות את כל העבודה הזאת לבד בצורה מקצועית. בדיוק בגלל זה מומלץ מאוד ליצור קשר עם אלכסנדר הרץ בעל חברת SOS Clean , בעל מקצוע וותיק בתחום עם ניסיון מוכח מעל 10 שנים, בשביל קבלת שירות מקצועי ואיכותי של ניקוי שטיחים מקיר לקיר מחברת SOS קלין.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן