חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוברים דירה? מה אתם צריכים למטבח שלכם

תוכן עניינים

החלטתם לעבור דירה? הגיע הזמן לארגן מחדש את המטבח ולרענן את המוצרים שברשותכם. סביבת העבודה שלכם במטבח צריכה להיות מאורגנת, מסודרת וראויה, כך שתוכלו ליהנות מחוויית האירוח המושלמת – החל מכלי איחסון למטבח ועד לסירים הגדולים של יום שבת, אלו המוצרים שהמטבח שלכם צריך –

כלי הגשה למטבח

עברתם דירה? הגיע הזמן לחדש את כלי ההגשה על הדרך – לצד הסכו"ם והפלייסמנטים, לצד הכוסות והמפיות, יושבים להם כלי ההגשה. אלו הם כלים בהם ניתן להגיש את האוכל שלכם, בין אם כקערות, צלחות גדולות ומעוצבות או אפילו תבניות – נהדרים לאירוח ולמראה נהדר של שולחן הארוחה.

כלי איחסון שכל מטבח צריך

רק עברתם דירה, צריך לשמור על סדר וארגון בבית בכלל ובמטבח בפרט, על מנת שיהפוך למקום שיותר נעים לשהות בו ולתפקד בו. כלי איחסון יסייעו לכם עם ארגון וסדר המטבח, תוכלו לשים בו את הפסטות והאורז, העדשים והפתיתים, תבלינים על כל סוגיהם וכל אשר חפץ ליבכם. רק אל תשכחו להחזיק גם כלי איחסון עבור פלפל ומלח, החשובים ביותר במטבח.

להרגיש כמו מאסטר שף: סירים ומחבתות

אל תתפשרו, סירים ומחבתות הם מהחיוניים ביותר והנפוצים ביותר במטבח. הרי זה דבר ידוע שהזול יעלה ביוקר, מומלץ להשקיע בקניית סירים ומחבתות איכותיים למטבח שיהיו איתכם לשנים ארוכות ויעשו עבודתם נאמנה.

שימו לב לחומרים מהם עשויים כלי הבישול, האם תעדיפו טפלון? נירוסטה? האם תחתית דקה? תחתית עבה? כמו כן, מומלץ לחפש יצרנים מוכרים ולשים לב שהציוד עומד בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

אקססוריז שישדרגו לכם את המטבח

לסיום, טאץ' אחרון שנותר הוא להוסיף טרנדים, עניין וצבע למטבח החדש שלכם, שישדרגו אותו ממטבח סטנדרטי ופשוט, למטבח החלומות, חלל מעוצב וכיפי. אביזרים שניתן להוסיף למשל הם עגלת מטבח, מדפים בצבעים שונים, מתלים לקיר, פרזול תלייה, סלסלאות פלדה לאחסון מזון (למשל לימונים, תפו"א, שום, בצל).

אל תהססו להוסיף קצת צבע וריח עם עציצים – ניתן לגדל צמחי תבלין מסויימים בתנאי בית, כך תהנו גם מחמצן נקי יותר וגם מתבלינים טריים למטבח החדש שלכם. אז שיהיה בהצלחה ובתאבון.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן