חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמונה על עץ – מה כל כך מיוחד במתנה הזו?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, בתוך עידן הטכנולוגיה, הסמארטפונים וצגי המחשב, כבר פחות רואים תמונות מודפסות, כבר פחות מבחינים בתמונות פיזיות, הכל טכנולוגי. טרנד חזק מאוד נכנס לתחום האירועים ועולם המתנות – תמונה על עץ עשויה להיות מתנה מאוד אישית ומיוחדת, מתנה ייחודית שניתן להוקיר לנצח. למרות זאת, מה כל כך מיוחד במתנה הזו?

מתנות ממותגות

אירועים רבים, כמו למשל חתונות, כנסים, ביתנים, ימי הולדת, מסיבת רווקות ועוד, ממתגים את האירועים במבחר דרכים בולטים, אך האם באמת השימוש ייחודי ואישי? האם משקפיים זוהרים בחושך או כפכפים, באמת עשויים לייצר את אותו האפקט של מתנה ייחודית שניתן להוקיר לאורחים שלכם? לא בהכרח. רוצים למתג את המסיבה שלכם? לחצו כאן!

תמונה על עץ – מה הייחודיות?

בשנים האחרונות, אחד הטרנדים הבולטים שפרצו חזק לאירועים אלו, הוא השימוש בתמונה על עץ. העיקרון הוא אותו עיקרון כמו להצטלם ולפתח את התמונה על נייר מיוחד, רק שבמקרה הזה, התמונה המצולמת מופיעה על בלוק עץ – מתנה ייחודית שניתן להוקיר לנצח. החווייה המתקבלת היא אירועים וחחוויות שתמיד כיף לזכור ולהיזכר, מתנה שגם נשמרת לאורך זמן וגם מוסיפה טאץ' קליל בעיצוב הבית.

תמונה על עץ – עשו זאת בעצמכם (DIY)

כיום, עם כניסת הטרנד לעולם, לא חייב להשתמש בצלם אירועים או צלם מקצועי על מנת לבחור את התמונות שיופיעו על הבלוק המיוחד. ניתן להשתמש גם בתמונות שצילמתם בסמארטפון או במצלמה הביתית שלכם, ניתן להשתמש בתמונות שאהבתם ברחבי האינטרנט וביצירות אמנות שונות, וליצוק את האהובות עליכם ביותר על בלוק העץ.

לאילו אירועים מתאים שימוש בתמונה על עץ?

אין מגבלה, ניתן להשתמש באטרקציה זו בכל סוגי האירועים, החל מחתונות, מסיבת רווקות, מסיבת רווקים, בר מצווה, בת מצווה, בריתות, אירועי חברה, והזרוע עוד נטויה כמובן. 

שימוש בתמונה על עץ בא על מספר יתרונות – מתנה ייחודית ואישית שמחזיקה מעמד למשך זמן רב, מתנה המשמשת פריט נוי מיוחד בחלל הבית, ניתן להשתמש בתמונה על עץ כפתרון למתנות באירועים או כאטרקציה באירועים.

בסיכומו של דבר, שימוש בתמונה מעץ מהווה סמל להתרגשות והוקרת תודה עבור האנשים המיוחדים בחייכם.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן