חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס אילוף כלבים – איך הופכים מחובב כלבים למאלף מקצועי?

תוכן עניינים

איך מתנהל קורס אילוף כלבים?

הרבה מאיתנו אוהבים כלבים, בעיקר אם הם רגועים, אבל לעיתים הכלב שלנו לא כל כך יקשיב לנו ואנו מנסים שיטות לחנכו. לבסוף אנו מגלים כי הרבה פעמים לא נותרה ברירה ואנו נרצה לקחת מאלף. אבל מה אם אנחנו נהיה אלו שמעוניינים להיות המאלפים, ונדע לחנך את כלבנו באופן מקצועי?

קורס אילוף כלבים מכשיר את תלמידיו לעבודה במקצועות האילוף ומעניק ידע רב והתנסות מעשית נרחבת בתחום. במהלך הקורס, כוללת עבודה עם מגוון רב של כלבים בשלבים שונים של חייהם ומטרתו הינה להכשיר כלבנים המבינים את התנהגות הכלב והסיבות הגורמות לה ויודעים לפרש נכון מצבים מורכבים בעבודה עם כלבים.

הקורס נועד להקנות כלים באילוף, אימון ופתרון בעיות התנהגות אצל כלבים, עם דגש על עבודה מול בעלי הכלבים, בניית תוכנית עבודה שתהיה מותאמת לכלב ולמגוון רחב של מקרים ובעיות התנהגות אצלם.

מה לומדים במהלך קורס אילוף כלבים?

מהלך הלמידה מתחיל במבואות בכלבנות הכולל תקשורת ושפת גוף עם הכלב, אילוף בסיסי, למידה על אביזרי אילוף שונים, למידה על כל סוגי גזעי הכלבים, חינוך גורים ובעיקר פתרון בעיות התנהגות אצל כלבים.

מנגד, בקורס אילוף כלבים נותנים דגש מקצועי למאלף ומדריכים אותו מול לקוחות, הדרכה והתנסות מעשית באילוף, דרכים לפיתוח מקצועי של עסק המאלף וכן שיטות לשיווק ופרסום, מבוא לווטרינריה של כלבים.

למי מתאים קורס אילוף כלבים?

הקורס מתאים קודם כל לאנשים שאוהבים כלבים בנשמתם. אנשים שמבינים שמאלף כלבים הוא האדם שיכול לתת לכלבים חיים טובים יותר על ידי מציאת פתרון עבור בעיות התנהגות שונות וקשות שלהם.

אפשרויות תעסוקה בתחום אילוף כלבים

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בשוק העבודה כמאלפים ומטפלים בכלבים בבתים, בכלביות ובחברות המעניקות שירותי כלבנות. בנוסף אפשר גם לפתוח עסק עצמאי או כלבייה. עם אהבה גדולה לכלבים ויישום מלא של הנלמד בקורס, יהיה ניתן לממש את הנלמד לכדי מקצוע של ממש.

רוצים לשמוע עוד על קורס אילוף כלבים? לחצו כאן!

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

עוד מקטגורית קורס אילוף כלבים – איך הופכים מחובב כלבים למאלף מקצועי?

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן