חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים קולינריים – טועמים את השוק עם שפרה נחום – חוגגים עם העובדים

תוכן עניינים

היום כל המעסיקים מודעים לעובדה החשובה הזו – בין אם הארגון מעסיק מאות עובדים או עובדים בודדים, בין אם מדובר בסביבה משרדית או במפעל יצרני, פעילויות גיבוש הן הרוח החיה של מוטיבציית העובדים. מחקרים רבים מראים שאירועי חברה וימי גיבוש מגייסים את העובדים למטרות הארגון, משפרים את שיתוף הפעולה ומעניקים תחושת משמעות ושייכות. יומי גיבוש ופעיליות כייפיות לעובדים   מסייעות במניעת שחיקה ושימור העובדים. בדקנו ומצאנו  שארגונים רבים בחרו לשלב בימי הגיבוש שלהם סיורים קולינריים עם שפרה נחום. מדוע? הנה כמה מהיתרונות המרכזיים.

כל מה שצריך ליום של כיף במקום אחד

יום גיבוש מפנק, זה כל הסיפור. העובדים מחכים כל השנה ליום המיוחד הזה וחשוב שהוא יהיה מוצלח. השילוב של סיור מודרך, הרבה אוכל, מתנה לעובדים ואלכוהול, בסביבה צבעונית ושמחה זו אטרקציה נפלאה ומגבשת. טועמים את השוק יכירו לכם את השוק וסביבתו כפי שמעולם הכרתם. במהלך הפעילות, תשמעו סיפורים יוצאי דופן, תכירו את הדמויות הייחודיות של השוק, אלו שעושים את השוק כל כך צבעוני ושמח. תכירו מקרוב את המסעדות והדוכנים השווים ביותר ותיהנו ממגוון רחב של טעימות נדיבות שלא ישאירו אף אחד רעב.

סיורים קולינריים עם שפרה נחום – הדרך המושלמת לשבור שגרה

בשוק יש אוירה מיוחדת, טיול רגלי של שעתיים וחצי מלווה בסיפורי שוק קלילים, ואכילה משותפת בלוקיישנים נבחרים, מהווים פעילות שמחברת בין אנשים וויוצרת תחושה נפלאה של שחרור. אם אתם מחפשים פעילות שמחברת עובדים למנהלים,  יום גיבוש בשוק זו דרך נהדרת לעשות זאת. צעקות הרוכלים, המוסיקה המושמעת בחלק מהדוכנים, ואלכוהול שמוזגים לאורך הסיור בהחלט עושים שמח ומחממים את הלב. סרטון מזכרת שהעובדים מקבלים לאחר הסיור, זה כל מה שצריך כדי להבטיח שהאווירה הקסומה וההנאה המושלמת תימשך זמן רב לאחר שחוזרים הביתה. 

בחירה מקורית ושמדברת אל כולם לפעילות הבאה שלך

במקום  לארגן שוב ערב קריוקי, טיול ג'יפים, ישיבה  במסעדה או חדר בריחה, לכו על בטוח. פעילות שמשלבת את כל העולמות. טיול רגוע באווירה שמחה ומשחררת, בסמטאות של השווקים המדהימים שיש לנו בארץ, אוכל כיד המלך, משפע הדוכנים שהשוק מציע, תיק אלבד מתנה לכל עובד, לקניות בשוק, וגם סרטון מטורף למזכרת מהיום המושלם הזה. ההמלצה שלנו יום גיבוש מושלם עם "טועמים את השוק עם שפרה נחום".

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן