חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגיני רכיבה לאופניים – רכיבה בראש שקט

תוכן עניינים

רכיבה על אופניים בעיר יכולה להעמיד אתגרים בטיחותיים משמעותיים לכל רוכב אופניים. הפתרון הפשוט והחכם ביותר, מלבד הכרות עם כללי התנועה והתחשבות בשאר משתמשי הדרך, הוא בחירה במגיני רכיבה איכותיים שיבטיחו את בטיחות הרוכבים. אלו כמה דוגמאות למגינים שיהיו לצדך ברגע האמת.

מגיני רכיבה למפרקים

התמודדות עם נפילות לא צפויות יכולה להיעשות פשוטה ובטוחה יותר עם מגיני ברכיים ומרפקים מתאימים. ריפוד והגנה קשיחה תסייע לכל רוכב לקום בחזרה על הרגליים ולהגן על המפרקים העדינים בגוף מזעזועים שונים. הידיעה כי רגלינו וידינו מוגנים בכל עת יכולה גם לספק את הביטחון הדרוש לרכיבה בכל מקום, בין אם אנו חסרי ניסיון או רוכבים מקצועיים.

מגיני רכיבה לעיניים

כדי לשמור על מיקוד ולהימנע מסנוור שעלול לפגוע ביציבות במהלך הרכיבה, מומלץ להצטייד במשקפי רכיבה מתאימים. הגנה על העיניים מרוח במהלך רכיבה על כביש, הגנה מהשמש במהלך שעות היום והימנעות מחדירת גופים זרים לעיניים במהלך רכיבת שטח – כל אלו יסייעו לך לשמור על רכיבה יציבה ומוגנת ככל הניתן. 

רוכבים בלילה? אל תוותרו על האביזרים שיאירו אתכם

פנסי אופניים, וסט זוהר או מדבקות מתאימות לדוושות האופניים יכולות להציל חיים ולעורר את תשומת לב הנהגים והולכי הרגל בכל רגע נתון. כך, לא משנה איפה ובאיזו מהירות מתבצעת הרכיבה, אי אפשר יהיה לפספס אותך. 

והכי חשוב – לשמור על הראש

אמנם, אין ספק כי כל הגוף שלנו זקוק להגנה הטובה ביותר. אולם, קסדות הן מגן הרכיבה שפשוט אסור לעלות על האופניים בלעדיו. הגנה על הראש במהלך כל זמן הרכיבה, בכל תנאי השטח היא חובתו האישית של כל רוכב במהלך רכיבה – בין אם בעיר או בשטח. כל רוכב – ממתחיל ועד מקצועי – יסכימו כי במקרה הזה, אין מקום למשחקים.

כיום, רכיבה על אופניים בעיר או בשטח מעמידה בפנינו אתגרים בטיחותיים רבים. מומלץ להקדיש מעט חשבה על האופן בו המגינים השונים יכולים לסייע לנו להתמיד ברכיבה ולסיים כל יום רכיבה על הצד הטוב והבטוח ביותר. 

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן