חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרנד החדש – פינגר פוד לאירועים

תוכן עניינים

יש לכם אירוע בקרוב? מזל טוב!!! באירוע כמו בכל אירוע חייבים להשקיע לא מעט מחשבה לגבי האוכל! כדי שיזכרו את האירוע לחיוב כדאי מאוד לחשוב על רעיון מקורי לאוכל שיוגש. אז אם לא שמעתם על פינגר פוד – המשיכו לקרוא!

אז מה זה בעצם פינגר פוד?

התרגום המילולי של פינגר פוד הוא "אוכל אצבעות". המקור שלו הוא למעשה מהמזרח, שם נהוג לאכול מאכלי רחוב בידיים. אולם, פינגר פוד מזמן כבר אינו נחלת המזרח אלא שהוא הפך לצורת הגשה פופולרית מאוד גם בעולם הקולינרי שבמערב.

מה מיוחד בצורת ההגשה של פינגר פוד?

בעבר מנות פתיחה שניתן היה לאכול עם הידיים היו מוכוונות לגודל קטן במיוחד אך כיום המגמה השתנתה. כיום פינגר פוד הפך להיות טרנד ממשי שמלווה לא רק את מנות הפתיחה אלא גם את המנות העיקריות. מנות הפינגר פוד לא מוגשות כמנות גדולות על צלחת כפי שרובנו רגילים לצד תוספות אלא כאוכל מיניאטורי שמוגש במהלך כל האירוע על ידי המלצרים. 

מה היתרונות בפינגר פוד?

קודם כל זה חסכוני! שיטת ההגשה של מנות קטנות שניתן לאכול עם הידיים מורידה את הצורך בסכו"ם חד פעמי – מה שגם ידידותי יותר לסביבה וגם עלויות המזון עצמו קטנות יותר שכן מדובר בכמות קטנה יותר.

לסיכום,

אם אתם מתכננים אירוע בלתי נשכח חשוב מאוד שתתמקדו בפרטים הקטנים! פינגר פוד הוא מזמן הדבר הבא בעולם הקולינריה אז אל תשארו מאחור.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן