חיפוש
Close this search box.

טיפים לשינה רציפה לתינוק שלכם, ולכם!

תוכן עניינים

תינוקות הם חמודים ודורשים תשומת לב רבה, הם דורשים מספר מסוים של שעות שינה ביום שהולך ויורד ככל שהם גדלים. תהליך ההרדמה וסוגיית השינה באופן כללי מהווים את האתגר הגדול ביותר עבור הרוב הגדול של ההורים הטריים ברחבי העולם, הנה כמה טיפים שיעזרו.

  1. בטן מלאה שווה שינה יותר עמוקה

התינוק שלכם ישן עמוק וטוב יותר כשהוא או היא שבעים. מומלץ להקפיד על האכלה לפני השינה כדי שהתינוקות יוכלו לישון ברוגע, גם אם לפעמים זה לא בדיוק לפי סדר היום של התינוק שלכם. תהיו קשובים למסרים שהתינוק שלכם משד לכם וכך תבטיחו שינה עמוקה יותר להם ולכם.

  1. יצירת אווירה המכינה לשינה, במיוחד שנת הלילה

תינוקות מסתמכים על סדר יום קבוע על מנת לפתח מנהגים בריאים ולתאם את הצרכים השונים שלהם בהתאם. חשוב ליצור אווירת שינה בערך שעה וחצי לפני שנת הלילה כדי להקל על תינוקכם לישון כמה שיותר שעות ברצף. 

נטרלו גירויים בהדרגתיות, כבו אורות בהדרגתיות, והנמיכו והרגיעו את טון הדיבור עוד לפני תהליך ההרדמה על מנת לאפשר רוגע ועייפות טבעיים בתינוק.

  1. תהיו קשובים לבכי אבל אל תרימו אותם ישר

חשוב לשים לב ולבוא לבדוק כשאתם שומעים את תינוקכם בוכה בלילה אך תינוקות רבים ממלמלים, עושים קולות, צועקים, ואפילו בוכים מתוך שינה. המתינו לראות אם הם חוזרים לישון בשלווה לפני שתרימו אותם ותפריעו לסדר השינה.

לסיכום

הנה כמה טיפים שימושיים וקלים לביצוע שישפרו את השינה של התינוק שלכם וכך גם את שלכם.

אהבתם? מוזמנים לשתף >>

היי, איך כיף שהגעתם לפה!

אם אהבתם את התוכן ובא לכם לשתף אותו, הנה מספר קיצורי דרך לרשתות החברתיות שלכם :)

הצטרפו לניוזלטר שלנו ותישארו מעודכנים בכל התוכן החדש שעולה לאתר.. אנחנו לא חופרים, מבטיחים!

דילוג לתוכן